loading...
*معـــــــــــــــراجی هـا*
محمدباقرنجار بازدید : 121 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (0)

گرت وایلدز [1]نماینده ضد اسلامی پارلمان هلند،خواستار تصویب قانونی برای گرفتن سالانه یک هزار یورو از زنان محجبه به عنوان مالیات بر حجاب به منظور افزایش بودجه دولت و کسب درآمد از مسلمانان شد.همچنین مدعی شد که مساجد،مردان مسلمان با محاسن خود و زنان محجبه با مانتوهای خود، هلند را بد منظره کرده اند.


[1].سیاستمدار هلندی است.وایلدز مدت 2سال در اسراییل مشغول کار بوده است و همچنان به تحسین رژیم صهیونیستی می پردازد. برگرفته از حریم ریحانه 2

محمدباقرنجار بازدید : 105 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

محل تولد :شهرضا

تاریخ تولد :۱۲ فروردین ۱۳۳۴

محل شهادت:جزیره مجنون عراق

تاریخ شهادت: ۱۷ اسفند ۱۳۶۲ اصابت گلوله توپ

آرامگاه: شهرضا

لقب: حاج همت

نیرو :سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درجه :  سرلشکر فرماندهی

فرمانده لشکر ۲۷ محمدرسول الله (ص)

جنگ‌ها :جنگ ایران و عراق

عملیات‌های مهم: عملیات فتح‌المبین ،عملیات بیت‌المقدس، عملیات رمضان، عملیات خیبر

همسر :ژیلا بدیهیان

محمدباقرنجار بازدید : 106 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

در کلاس جامعه شناسی، پروفسوری را برای تدریس آورده بودند که اعتقادی به حجاب نداشت.یک بار،2ساعت در مذمت حجاب صحبت کرد و این واجب اسلامی را نفی کرد!سال های قبل از انقلاب بود کمتر کسی جرات اعتراض داشت. صحبت های استاد که تمام شد.احمد از جا برخاست و گفت:استاد!اجازه بدهید در ازای 2ساعتی که حجاب را زیر سوال بردید، 10دقیقه هم من صحبت کنم. در همان 10دقیقه،فلسفه حجاب را به طور خلاصه توضیح داد. صدای دست زدن و تشویق دانشجو ها که بلند شد،پروفسور فهمید حرف های 2ساعته اش چقدر تاثیر داشته است!!!

 

دکتر حسین رحیمی برادر شهید سید احمد رحیمی،کتاب مهر تا مهر،ص15

مساله حجاب را مورد تهاجم تبلیغاتی قرار دادند تا شاید ما را از میدان خارج کنند. علی رغم تبلیغات آن ها ، ایران اسلامی و زن مسلمان ،پایبندی خود را به مساله حجاب،با قدرت و قاطعیت حفظ کرده است.

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با گروهی از زنان پزشک سراسر کشور؛26دی ماه 1368

محمدباقرنجار بازدید : 95 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

بعضی زن های همسایه،گاهی حرصشان در می آمد!می گفتند:این آقا ابراهیم هم خیلی خودش را می گیرد! می دانستم دردشان چیست!می گفتم:شما اشتباه می کنید.او فقط می خواهد خودش راا از گناه حفظ کند.برای همین نه به نا محرم نگاه می کند نه با نا محرم حرف می زند. من که خواهرش هستم، بعضی وقت ها توی خیابان از کنارش رد می شوم اما او متوجه نمی شود ! ابراهیم توی فامیل هم همین طور مراعات می کرد. همیشه یک خط قرمز بین خودش و نا محرم می کشید.

 

ساکنان ملک اعظم5،منزل شهید ابراهیم امیرعباسی،ص22

امام صادق (ع)فرمود:نسبت به زنان مردم،به عفت و پاک نظری رفتار کنید تادیگران نیز با همسران و محارم شما عفت ورزند و پاکدامنی کنند.

من لا یحضره الفقیه،ترجمه غفاری، جلد5،صفحه334

محمدباقرنجار بازدید : 101 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

حضرت امام خمینی (ره) در مصاحبه سال 57 خود با خبرنکار رادیو \"مونت کارلو\" اعلام کرد : \" ... حجاب به معنای متداول میان ما که اسمش حجاب اسلامی است با ازادی مخالفتی ندارد. اسلام با آنچه خلاف عفّت است، مخالفت دارد ... زنان شجاع ما دیگر از بلاهایی که غرب به عنوان تمدن به سرشان آورده است به ستوه آمده اند و به اسلام پناهنده شده اند. این اظهارات حضرت امام (ره) آنچنان حکیمانه و قاطعانه بود که بعدها رسانه های غربی مجبور به اعتراف و تایید آن فرمایشات شدند. روزنامه آلمانی \" فرنکفورتر و روند شاو\" در مقاله ای با عنوان \"مغزهای باهوش زیر چادر\" حجاب زنان ایرانی را ستوده و نوشته است: حجاب در ایران، نه تنها برای زنان ایرانی محدودیت ایجاد نکرده؛ بلکه به آنان امکان داده تا بتوانند به راحتی به پیشرفتهای خود، ادامه دهند. این روزنامه با مقایسه وضعیت علمی زنان ایرانی قبل و بعد از انقلاب ، تصریح کرد: زنان ایرانی در زمان رژیم پهلوی از آزادی های ظاهری بیشتری برخوردار بودند، امّا درصد زیادی از آنها تحصیلات علمی نداشتند. البته این اعتراف رسانه های غربی به منظور ترویج و تبلیغ حجاب نبود بلکه در حقیقت هشداری بود به همه کسانیکه بنا دارند تا در مقابل پیشرفتهای ملت ایران ایستادگی کنند. از همین رو مدیر ارشد انستیتوی لندن تصریح کرد: باید ... \"آیت الله\" ها را با فرهنگ \"والت دیسنی\" در سرزمین هایشان به محاصره در آورد. استفاده از زنان هرزه، از طریق توریسم و تکنولوژی های جدید اطلاعاتی از روش های آلوده سازی است. حالا زمان رها کردن سگهای جدید جنگ، چون \" مایکروسافت\" و \" میکی ماس\" است. (نقل از کتاب \"فلسفه چادر حجاب برتر\"، صفحه 87)(برگرفته از اینترنت)

محمدباقرنجار بازدید : 100 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

محمد،هم به خاطر درسش و هم برای خطش خیلی معروف شده بود. اسمش سر زبان ها افتاده بود. خیلی از بچه های مدرسه دوست داشتند بااو دوست بشوند.دور و برش همیشه شلوغ بود.یک روز که آمد ،دیدم دست هایش را حنا بسته است!تعجب کردم. به مسخره گفتم :محمد!این چه کاری است؟!گفت:((این طوری کردم که از شر این دختر مدرسه ای ها راحت شوم؛بگویند این پسر ؛امل است و کاری به کارم نداشته باشند.))

شهید دکتر محمدعلی رهنمون یادگاران16،کتاب رهنمون،ص14

عفاف مخصوص زنان نیست؛مردان هم باید عفیف باشند.

بیا نات مقام معظم رهبری در همایش بزرگ خواهران در ورزشگاه آزادی به مناسبت جشن میلاد کوثر،30مهر

محمدباقرنجار بازدید : 105 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

فاطمه،زمانی هم که برای کمک به مجروحان می رفت حجابش کامل بود . توی کیفش همیشه مقنعه و جوراب اضافه بود! اینها را به عنوان هدیه به خانم هایی می داد که برای بد حجابی شان؛نداشتن مقنعه و جوراب را ضخیم را بهانه می کردند.

خاطره از شهید فاطمه رضایی؛چهر فصل عشق؛ص64 کنگره سرداران خراسان

خواهرم!! از بی حجابی است اگر عمر گل کم است؛

نهفته باش و همیشه گل باش.

وصیتنامه شهید حمیدرضا نظام

آرشیو دفتر و پژوهش بنیاد شهید انقلاب اسلامی

محمدباقرنجار بازدید : 104 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

در جایی که بی حجاب ها بودند تدریس نمی کرد.آن هایی هم که حجاب مناسبی نداشتند،حساب کار دستشان آمده بود؛به احترام استاد هم که شده می رفتند ته کلاس پشت سر بقیه می نشستند تا حرف های ایشان را بشنوند.پدر تعصب نداشت؛ا اما اجازه بی بند و باری هم نم داد.

یادمان شهید مطهری،ص56؛از زبان فرزند شهید دکتر مجتبی مطهری،فروردین و اردیبهشت85

 

نه این که بخواهم بگویم چادر،نوع منحصر است،نه؛من می گویم چادر بهترین نوع حجاب است؛یک نشانه ملی ماست؛البته می توان محجبه بود وچادر هم نداشت؛منتها همین جا هم بایستی آن مرزرا-که عدم تاثیر پذیری از غرب است-پیدا کرد.

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای فرهنگی و اجتماعی زنان ...چهارم دی ماه1370

محمدباقرنجار بازدید : 168 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

تا اين خانم ها توجه شان به اين است كه فلان مُد بايد از غرب به اينجا بيايد، فلان زينت بايد از آنجا به اينجا سرايت بكند، تا يك چيزي آنجا پيدا مي شود اينجا هم تقليد مي كنند، تا از اين تقليد بيرون نياييد، نه مي توانيد آدم باشيد و نه مي توانيد مستقل باشيد. اگر بخواهيد مستقل باشيد، اگر بخواهيد شما را به اينكه يك ملتي هستيد بشناسند و بشويد يك ملت، از اين تقليد غرب بايد دست برداريد. تا در اين تقليد هستيد، آرزوي استقلال نكنيد ...

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از100چه نمره ای را به این وبلاگ می دهید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 3,638
  • بازدید کلی : 13,396
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    پخش زنده حرم جنگ دفاع مقدس انقلاب اسلامی
    روزشمار غدیر

    مترجم سایت




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    دعای عظم البلا

    دريافت کد :: صداياب